marine-marant-motortechniek

FPT Marine C9

FPT Marine C9

De Cursor-serie biedt voordelen zoals hoge injectiedruk en timingprecisie onder alle omstandigheden, uitstekende prestaties, brandstofefficiëntie en lage emissies. Schippers kunnen op de FPT Cursor motoren vertrouwen vanwege de geavanceerde technologie, lagere bedrijfskosten en onderhoudsgemak. Deze serie biedt gebruikers bewezen prestaties, betrouwbaarheid en eenvoudiger installatie. De Cursor motoren zijn ontworpen voor pleziertoepassingen van jachten en sportvisboten tot 18 meter (60 ft) (afhankelijk van de verplaatsing).

HOOG VERMOGEN & KOPPELDICHTHEID
LAGE BRANDSTOFVERBRUIK EN EMISSIES
STRUCTURELE STIJFHEID / LAGE TRILLINGEN EN GELUID
TOT 600 UUR SERVICE INTERVALS

C9-380HP

Cylinder Arrangement: 6L
Air Feeding: TCA
Displacement [liters]: 8.7
Injection System: ECR
C [kW@rpm]: 301@2000
D [kW@rpm]: 280@2000

Emission: IMO MARPOL Tier2, IMO MARPOL CHINA, EU-IWV Stage IIIA, EU-CCNR Stage II

C9-620E

Cylinder Arrangement: 6L
Air Feeding: TCA
Displacement [liters]: 8.7
Injection System: ECR
B [kW@rpm]: 368@2530
C [kW@rpm]: 331@2530

Emission: IMO MARPOL Tier2, IMO MARPOL CHINA, EU-RCD Stage II, EU-IWV Stage IIIA, EU-CCNR Stage II

C9-650EVO

Cylinder Arrangement: 6L
Air Feeding: TCA
Displacement [liters]: 8.7
Injection System: ECR
A1 [kW@rpm]: 478@2530
A2 [kW@rpm]: 460@2530

Emission: IMO MARPOL Tier2, EU-RCD Stage II, USA-EPA Tier3 RECREATIONAL

Arrangement

L (in line)
V (90° "V" configuration)

Air Handling

TCA (Turbocharged with aftercooler)
TC (Turbocharged)
NA (Naturally Aspirated)

Injection System

M (Mechanical)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (Electronic Unit Injector)
MPI (Multi Point Injection)

Exhaust System

EGR (Exhaust Gas Recirculation)
SCR (Selective Catalytic Reduction)