FPT On-road N67

De NEF-serie toont de technologische uitmuntendheid van FPT Industrial. 
Voldoet aan Euro VI step D en is een compacte, kosteneffectieve oplossing voor allerlei (gekentekende) voertuigen. Beschikbaar in 4 en 6 cilinders, met diesel common rail of CNG / LNG multipoint-injectie, onderscheidt hij zich door zijn uitmuntende betrouwbaarheid. Dankzij door onderzoek aangedreven innovatie die het brandstofverbruik heeft verlaagd en tegelijkertijd indrukwekkende prestaties heeft gewaarborgd, zijn deze motoren de maatstaf in hun categorie.

HOGE BETROUWBAARHEID
LAGE GEBRUIKERSKOSTEN
COMPACTE ATS-OPLOSSING

N67-162kW

Cylinder Arrangement: 6L
Air Feeding: TCA
Displacement [liters]: 6.7
Injection System: ECR
Exhaust system: DOC + DPF + SCR + CUC
2500 rpm [kW]: 162

Emission: Euro VI-D

Download brochure

N67-185kW

Cylinder Arrangement: 6L
Air Feeding: TCA
Displacement [liters]: 6.7
Injection System: ECR
Exhaust system: DOC + DPF + SCR + CUC
2500 rpm [kW]: 185

Emission: Euro VI-D

Download brochure

N67-206kW

Cylinder Arrangement: 6L
Air Feeding: TCA
Displacement [liters]: 6.7
Injection System: ECR
Exhaust system: DOC + DPF + SCR + CUC
2500 rpm [kW]: 206

Emission: Euro VI-D

Download brochure

N67-235kW

Cylinder Arrangement: 6L
Air Feeding: TCA
Displacement [liters]: 6.7
Injection System: ECR
Exhaust system: DOC + DPF + SCR + CUC
2500 rpm [kW]: 235

Emission: Euro VI-D

Download brochure

Arrangement

L (in line)
V (90° "V" configuration)

Air Handling

TCA (Turbocharged with aftercooler)
TC (Turbocharged)
NA (Naturally Aspirated)

Injection System

M (Mechanical)
ECR (Electronic Common Rail)
EUI (Electronic Unit Injector)
MPI (Multi Point Injection)

Exhaust System

EGR (Exhaust Gas Recirculation)
SCR (Selective Catalytic Reduction)

Key Advantages NEF

Kenmerken

Beste vermogen en koppeldichtheid: tot + 15% ten opzichte van concurrenten.

Nieuwe filters met hoge capaciteit en verstoppingssensor.
Onderhoudsvrije ATS.
Geen stilstand bij regeneratie.
Nieuw zuigerverenontwerp & geavanceerd bewerkingsproces.

Slank ontwerp zonder EGR en eentraps turboladeroplossing.

Geen wijzigingen in koelpakket vereist.

Voordelen

Prestaties verbeteren met dezelfde motorinhoud en geen layoutwijzigingen.
Gemaximaliseerd vermogen, koppel en reactiesnelheid.

Service-interval tot 1200 uur.
Lage bedrijfskosten gedurende de levenscyclus.
2 jaren volledige garantie vanaf Stage V.

Garandeert robuustheid en duurzaamheid.
Bewezen betrouwbaarheid.

Unieke oplossing voor verschillende emissiefasen (StageIIIA tot StageV).

Scroll naar boven